onsdag 3 oktober 2012

Ångest hit och ångest dit.

I måndags kväll ringde jag Medhelp och sjukanmälde mig, det är nån ny grej vi har så vi ska kunna ringa och sjukanmäla oss 24/7. Jag mådde pyton och väntade till 22:30 innan jag ringde, fick sjuk ångest över att jag inte skulle kunna jobba, jag vill juuu. Hur som helst var det en jävla tur att jag ringde, sov i princip heeela dagen igår, var uppe max 6 timmar totalt tror jag, så nog behövdes det en sjukdag. Idag har jag ledig dag eftersom jag jobbar helgen så en dags vila till får jag iaf, ringde och friskanmälde mig direkt imorse så jag fick det gjort, imorrn vill jag minsann jobba, trots att det är den jobbigaste dagen, men vafan.

Idag blir det en träff med Sofia, kanske Lisa också, och eventuellt en sväng till Madde, men jag får se vad kroppen orkar med, att hosta tills man i princip ligger ner är fan jobbigt alltså, jag ska inte köra slut på mig totalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar