måndag 8 oktober 2012

?

Alltså, fruktansvärt dåligt av mig. Inget skrivet på en vecka, det är nu man blir fundersam på om man ska lägga av.

Jag har inte hunnit med så mycket i alla fall, så att jag inte skrivit skadar nog ingen. Jag var hemma från jobb halva måndagen, tisdag, och ledig onsdag så jag hade en hel del tid att krya på mig på, men det räckte förstås inte, jag har i princip precis blivit frisk, så jävla gött.
Kanelbullens dag i torsdags, vilket innebar rosa t-shirts och en jävla massa bullar på jobbet, riktigt roligt! Jag fick till och med med mig Niclas på Tages efter middagen så jag fick faktiskt äta en bulle själv också, så jag kunde inte vara annat än nöjdast! :)

Jobbhelg har jag haft i helgen, vilket innebär att jag har tre lediga helger framför mig om jag vill, men det vill jag inte, jag ska försöka få jobba dom två sista helgerna den här månaden så är jag nöjd sen, blir med andra ord tre jobbhelger på raken om jag får jobba båda men det skadar ju inte, nu är det så jävla nära till resan så det är bäst att ligga i, 3 MÅNADER kvar bara, shitshitshit! :)

Nästa helg får jag inte jobba för Niclas, han har gjort nåt, bokat in nåt som jag inte får reda på, och jag är så nyfiken så jag döör! Jag vill inte veta samtidigt som jag vill, men han tänker inte säga nåt så jag ska inte tjata, det blir bara jobbigare för mig, ååh, jag hoppas att den här veckan springer iväg så det blir lördag morgon!

Nej, har kört både CX och BodyStep idag så nu är jag välförtjänt av ett bad tror jag minsann:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar