tisdag 12 juni 2012

Extas!

Så lycklig och nöjd som jag är nu, helt tillfredsställd i kroppen. Inatt klockan tolv satt vi och slutförde bokningen för våran resa i januari, den 7e åker vi från Arlanda till Bangkok, och sen hem den 7e mars igen. TVÅ MÅNADER HÖRRNI! Jag är så lycklig så jag dör. Mina resplaner har runnit ut i sanden alldeles för många gånger vilket har lett till att folk inte trott att jag varit seriös nog, och att jag nog hellre har velat stanna hemma i stan, så nu är jag extra glad över att jag äntligen har bokat, och jag får med mig så härliga människor! Det känns fortfarande inte på riktigt, tror att jag måste få hem fakturan och tömma halva sparkontot, då kanske, annars är det väl bara att vänta till december när resfebern antagligen närmar sig :)
Vi kollade även boende igår. Vi har planer på att stanna i Bangkok i två nätter för att få lite perspektiv och landa lite. Jag tyckte att man bodde relativt dyrt i Bangkok i och med att jag har fått för mig att det är så himla billigt, men 1200:- för 2 nätter kändes inte överdrivet billigt, nog för att det var 4- eller 5-stjärnigt då men ändå, tills vi insåg att det var för alla fyra, haha! Ett bra hotell landade på mellan 300-400:- per person 2 nätter, heelt okej med andra ord. Men boendet tar vi lite senare, det känns inte så brådskande, huvudsaken är att vi har flyget klart.

Idag är det jobb som gäller, ledig igår och ledig imorrn igen med undantag för personalmöte 18-21, men det känns helt okej ändå. Dock är det dags för min jobbhelg så efter onsdag kör jag fyra dagar, haha, egentligen inte mycket det heller men det blir det för en själv :) Jag är sjukt laddad för att jobba nu dock. Håller även tummar och tår för att jag får ut några pengar för mitt blindtarmsärr i juli, hoppashoppas!

Nej, nu är det dags att leta lite efter nya bikinisar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar