fredag 15 juni 2012

Mantorp

För en timme sen vart jag gräsänka, bara över helgen men det känns alldeles för länge hur som. Niclas och Fredde drar till Mantorp, och både jag och Anna är lika förstörda. Dom får bilar, brudar och bärs, och vi får ett extra monster under sängen, fan att man ska vara så mörkrädd alltså. Jag har jobbhelg i helgen i alla fall vilket känns som en liten tröst i eländet, jag vet vad jag gör som tur är. Annars har jag inte mycket planerat så vi får se vad den här helgen bjuder på, storstädning 10 gånger om kanske.
Skämt åsido tror jag att killarna får det skitkul och dom förtjänar verkligen att åka, snaaart är dom förhoppningsvis hemma igen:)

Jobb idag, 10.15-19.30, känns helt okej så länge jag är på bättre humör än vad jag var på igår, återstår att se. Tänkte ta cykeln men bara för det så försvann solen lite och jag vägrar ta av mig mina shorts. Ma får sii hur det bliir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar