söndag 3 juni 2012

Söndag utan ledig måndag.

Igår var huur bra som helst. Jennie bjöd hem oss till henne och Kim där vi drack fanta och rosé och blåbärsdrinkar, jag var sjukt illamående större delen av kvällen men som tur var släppte det till slut. Det var riktigt riktigt roligt och jag skulle vilja göra om det varje helg.
Vid ett drog vi in på olearys och betalade in oss för ovärda 100:-. Dom är väl tvungna att ta inträde enda fram till 01:55 så dom kan betala hyran för dom pengarna senare i sommar när Marité öppnar nåt annat  och alla drar därifrån, lol.
Väl där träffade jag Zila, Emelie och Tove, äntligen, som jag längtat efter koningarna! Hade huur kul som helst bortsett från en liiten liten del som fick mig att koka från tårna och upp, men det är glömt nu och det är bara tragiskt att folk är för svartsjuka för sitt eget bästa.

Jag älskar att det regnar idag. Jag ska se till att Niclas snart pallrar sig upp och skjutsar mig på affärn så jag kan få i mig lite godis, sen ska jag bara ligga i soffan och invänta Big Brother finalen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar