fredag 29 juni 2012

Som tanterna som letar glasögonen dom har på huvudet

Under 5 långa minuter sprang jag runt imorse och letade min mobil. Helt borta. Kollade hela sängen, inne på toan och i köket, ingenstans. Efter massa springande hit och dit och uppochnervändande av halva lägenheten kände jag i min bakficka av någon anledning, och där hade vi den jäveln såklart, som en senil liten tant har jag glömt av att jag har mobilen på mig, smart brud.

Idag är sista dagen innan tre dagars ledigt, imorrn är det fest i orrviken med fortsättning på marité som har premiäröppning i deras tält, ååh det kommer bli så kul!

Annars då? Känner mig ganska säker på att den här dagen kommer vara åt helvete. Dålig start betyder oftast dålig fortsättning också, så jag siktar in mig på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar