måndag 14 maj 2012

100% städdag

Jag tog mig upp till slut imorse. Fick ett ryck ganska snabbt efter att jag skrivit färdigt och satte igång direkt att städa. DRA ÅT HELVETE vad skitigt vi hade det. Storstädade verkligen och körde under badkar och grejer, usch, skärpning på oss.
Tog mig iväg och tränade med Anna kring 12-snåret, körde totalt 9,5 km på bandet, blandat med promenad och jogg, sjukt kvavt inne på gymmet så man pallade knappt gå 1 km innan andnöden kom, hövva.

Efter det drog vi och skaffade oss en liten bränna och sen snabbt hem igen för att fortsätta och städa och slutligen duscha innan Niclas kom hem. Tog oss sen en tur till ner på stan där vi besökte Gå och Löpkliniken och köpte ett par nya löparskor till mig, det fick bli ett par skiiiitsnygga Nike som jag spanat på innan och som tydligen passade min fot rätt bra dessutom, roligast var att det är exakt lika som jag hade innan, bara en nyare modell, så egentligen behöver jag nog ingen proffshjälp när det kommer till att välja skor ;)
Tog oss även en tur på Synsam där jag bad dom fixa en remiss till sjukan så jag kan få kolla ögonen på riktigt, dags för fröken Geira att skaffa glajjer nu minsann, innan jag springer av vägen med den här kassa synen, speciellt nu när jag har så snabba skor ;)

Har haft en sjukt rastlös kväll annars. Niclas somnade i soffan direkt efter middagen och jag fick helt enkelt se till att roa mig själv, vilket var lättare sagt än gjort, uääääh. MEN, nu är det bara 45 minuter till Big Brother så jag ska nog överleva, lol.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar