måndag 14 maj 2012

Superfitta

Dagens största fråga är när jag ska lyckas ta mig upp ur sängen. Jag är inte alls lika trött och seg som sist men jag har inte heller något planerat förrän efter fyra vilket gör det lite jobbigt att kliva upp. Träna måste jag göra i alla fall. Hade planer på att dra med mig Lisa till Brunflo för att simma och gymma lite där då det är billigare än storsjöbadet, men hon skulle på stan med lilla Charlie och kunde bara under eftermiddagen, och eftersom jag ska på stan efter fyra och leta springskor kändes det stressigt. Jag hade hoppats på att kunna ta en springtur ute idag men när Niclas åkte på jobbet vid sju och berättade att det var storm och regn ute kändes ju inte det så peppande heller. Nu gäller det bara för mig att åka upp på tegelplan och köra nån timme där istället, det är ju för fan vårruset i Sundsvall onsdag nästa vecka och än så länge orkar jag typ springa 2 km haha, och jag som trodde att 5 skulle bli lätt att klara, blir fan hårdträning den här veckan, passar ju skitbra med jobbhelg och allt, eeh.

Den här veckan jobbar jag tis, ons, fre, lör, sön. Känns lite jobbigt samtidigt som det nog kommer vara kul och fullt upp med nya delin. I och med att jag bara är ledig måndag och torsdag borde jag verkligen se till att göra nåt av dagen, ååh jag får panik! Nej nu får det vara nog. Upp och hoppa och stick iväg och träna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar