onsdag 9 maj 2012

För jag har bara, regn hos mig.

Idag regnar det. Oftast ogillar jag det skarpt, men idag känns det riktigt mysigt. Jag har ingenting jag verkligen måste göra vilket gör att jag gott kan ligga här inne under sängen hur länge jag vill. Jag får dock lite smått panik när jag inte har några planer när jag är ledig, då känns det liksom som att man lika gärna kan jobba. Jag och Zila skulle ta en morgonpromenad relativt tidigt men eftersom regnet öser ner kändes det inte jätteaktuellt längre, jag får inte tag på Zila heller så jag antar att hon sover. Pratade med Lisa igår om att kika lite på resor, se vart vi ska flyga osv, får se om det blir av idag eller hur vi gör. Något måste jag göra i alla fall, och huvudvärken gör att jag inte kan tänka ut nåt bra.

Maddes lilla Lycke. I måndags var ju jag och Sofia och hälsade på dom nyblivna föräldrarna Madde och Fredrik. När vi kom in låg Lycke på soffan och såg pyttepytteliten ut, det är fan helt sjukt vad små dom är, samtidigt som dom är så stora. Tänk att hon för tre dagar sen då låg i Maddes mage, och kom ut sådär, skit, jag tycker verkligen att det är coolt alltså.


Jag skrev ju även om min garderobsrensning. Vet ni hur det gick? Well, alla kläder ligger fortfarande på golvet, allt vart helt plötsligt väldigt jobbigt, så jag har väl det jag gör idag ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar