onsdag 9 maj 2012

Tur man får saker gjort.

Alltsååå, skärpning på Linda Geira. Jag låg i sängen till 13snåret när Anna skrev och frågade om jag skulle med och träna. Jag hoppade upp ur sängen med världens huvudvärk och tröttaste benen i stan, enbart för att jag legat i sängen och blivit onödigt trött. Nu har jag tränat och fått i mig en sjuuukt god greksallad, jag har dock inte duschat än vilket alltid är det jobbigaste enligt mig, ska även göra ett x antal situps innan jag med gott samvete kan hoppa in i den där jävla duschen:)

Har suttit och spånat på Victoria Secrets badkläder. Det känns ju som att det är det enda stället man kan köpa badkläder på utan att se ut som alla andra i Sverige. Sjukt mycket fint fanns det i alla fall, men när jag sitter och tittar så slår det mig att med enbart en veckas semester i sommar behövs det knappast någon speciell bikini i min garderob. Får slå till på en jag kan ha i januari när vi sticker istället, vilket gör att det alltså inte är lika bråttom.

Och så var Top model på trean, ser ut som att duschen visst får vänta liiite till. Har förövrigt lika mycket kläder kvar på golvet som för två dagar sen, tur man är duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar