torsdag 3 maj 2012

When you get worried, I'll be your soldier

Eeh, man kan väl säga att jag hade en dålig dag igår. Tänkte på allt mellan himmel och jord och hade konstant en klump i magen av flera olika anledningar. Idag är det bättre, alla är på forum utom jag känns det som, det är inte hela världen men det hade fan varit gött att vara där ändå, men men, jag sparar pengar medans resten gör av med dom, så är det. Idag har jag hängt lite i charken och lite i frukten. Jag har fått kolla på när Helena gjort en planka och imorrn är det min tur att försöka mig på en, skära och rulla lite skinka och frukt och grejer, vi får se vad det blir av det :) Helena ska sluta så nu är det verkligen läge för mig att visa vad jag vill :) Frukten är som den är, jag känner väl inte riktigt att det är min avdelning men det funkar väl så länge, ska prata med chifen och se hur allt ser ut framöver.

Fan vilken kul inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar