lördag 12 maj 2012

Löördaaag

Niclas sover, han skulle sova till kvart över men jag låter honom sova lite till, stackars bakisnicke, eller inte, grabben måste fan lära sig att dricka rätt så han inte behöver ligga halvdöd i sängen hela dagen efter.

Jag har funderat hit och funderat dit. Det finns en människa jag lägger alldeles för mycket tid på, det är egentligen inte mycket men enligt mig för mycket ändå. När man inte får nånting tillbaka på det man försöker ge är all tid meningslös, så från och med nu säger jag adjöken fröken, jag orkar inte.

Igår hängde jag med Zila, Tove och Hanna, kollade på dom första avsnitten av Skilda världar och skrattade ihjäl oss, haha, helt sjukt värdelöst program, men ändå så underhållande, shit, konstigt att man kunde vara så fast av det förut.

Niclas var världsbäst igår. Jag har mått riktigt pissigt och inte vetat vart jag ska ta vägen under några dagar, det känns som att allt liksom har hängt på en skör tråd, och jag har inte vetat om jag ska jobba på att hålla den hel eller om allt ska få brista. Mitt liv är bra, men jag har varit osäker på om det är det här jag vill ha ändå, man vill alltid ha det man inte får, när jag hade chansen att flytta till Norge då tyckte jag Östersund var så himla bra, och nu vill jag bara här ifrån, ja en del av mig i alla fall, medans den andra delen är hur nöjd som helst. Hur som helst så stod det ett paket på bordet när jag kom hem, En försenad alla hjärtans dag present (Jag har klagat mycket på Niclas och varit besviken på att vi inte gjorde nåt för varandra på alla hjärtans dag), och när jag öppnade paketet hade han ritat av en träningssko och gjort ett eget presentkort på valfria träningsskor. Åååh, jag vart så glad så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, han är så bra och jag är en jobbig surfitta.

En annan jääävligt bra grej är att jag med största sannolikhet ska få gå upp på en heltid på jobbet, och dessutom bli mer inkörd i charken och förhoppningsvis skippa frukten helt, så snart är jag mästare på alla sorters ostar och korvar eftersom vi precis öppnat upp våra delidisk! Jag ÄLSKAR verkligen att jag slutat på maxi, det är så sjukt mycket jag har lärt mig på det här korta halvåret jag jobbat i Valla, och jag känner verkligen hur jag har möjlighet att utvecklas, underbart!

Nej, nu har han fan fått sovit 15 minuter längre än han skulle, jag vill på stan och leta träningsskoooor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar