torsdag 31 maj 2012

Big brotheeeeer!

Först och främst var det tusen år sen jag skrev, så kan det gå.

Men lol, haha, min besatthet av Big brother är helt enorm! Jag kollar på alla klipp på hemsidan och jag vart precis överlycklig över att Camilla och Amandus berättade att dom var kära i varandra, haha, sjukt! Jag lovade mig själv att inte titta nånting och jag höll det enda tills typ strax innan Hulda åkte ut, så jag har egentligen inte sett så mycket, men ändå, nu är jag helt fast och måste se allt, skrattar så jag vill dö åt tusen av klippen och tycker synd om Annica som är så fruktansvärt kär så hon blir dum medans alla andra bara tycker att hon är en blåst brud, det värsta som finns är fan att bli kär i en idiot, man kan liksom inte styra nånting, stackarn.

Annars då. Igår tränade jag ordentligt. Jag cyklade till och från jobbet som vart totalt ca 1.2 mil, sen direkt när jag kom hem knöt jag på mig springskorna och tog en runda på cirkus 6 km, känns riktigt bra och Vårruset har verkligen fått igång mig lite, nu ska jag snart orka milen och se till så min kropp är som jag vill ha den, måste bara lära mig gymma lite mer!

Fick höra idag på morgonmötet att planerna verkar luta åt att jag får ta ansvar för osten i höst, fick en liten chock samtidigt som det var kul att höra, kanske inte låter jättespännande för er men det känns som ett steg i rätt riktning för mig, och kommer jag samtidigt upp i 100% känner jag mig verkligen trygg på mitt lilla Ica, och jag trivs så otroligt bra också, alla är så himlans goo :)

Jag beställde 10 marabou black förresten, två är redan slut så jag får se hur det går med att ha kvar några över sommaren, lär ju även få se hur det går med den där kroppen jag vill åt, mums:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar