måndag 19 mars 2012

En jävla huvudvärk, kärlek och en fantastiskt trevlig helg.

Jag har haft en helt underbar helg. Lördagen började hos mamma med frukost, avsnitt av one tree hill så min kära mor skulle hinna ikapp och avslutades sen med lunch. Efter det var det dags för en snabb tur på stan med Niclas för att fixa inför kvällen.
Vi åt god middag tillsammans med Alexander och Lisa, och sen var det full fart på allt för att komma iordning för en kväll på olearys, jag hade så jävla roligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, allt var perfekt!

Gårdagen spenderades mest framför teven med undantag för lunch på stan med Anna Fredrik och Robin. Påväg hem från Via grande tog jag och Niclas en sväng förbi hemmakväll och köpte onödigt godis samt första säsongen av Solsidan, jag har aldrig sett ett avsnitt och nu är första säsongen avklarad, som vi skrattade, haha.

Jag drabbades av en fruktansvärd huvudvärk igår kväll, den kom helt från ingenstans och jag kunde inte röra mig utan att börja gråta i princip. Tror även att jag åkte på lite feber i samma veva men allt försvann tillsammans med en ipren. Huvudvärk är det värsta jag vet, jag blir sjukt rädd och tror ärligt att jag ska dö. Jag får nästan aldrig ont i huvudet och när jag får det är det verkligen ordentligt, och oftast på kvällarna, vilket gör att jag helst inte vill somna innan det gått över. Nu gjorde ju iprenen susen men jag vet också att det bara hjälper för en stund och att det ändå fortfarande sitter där, nej gud, onödigt löjligt skrivande, nog om det.

Sist men inte minst. Niclas. Jag är så kär så jag tror att jag ska dö, ja även av det. Han gör mig absolut lyckligast i världen och just nu ler jag hela dagarna bara av att tänka på hur bra jag har det.

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar