torsdag 29 mars 2012

Helghelggemighelg

Fy satan i gatan vilken stressig dag. Trodde jag skulle ha det ganska chill i frukt/chark men det vart istället ett jävla kaos och jag stod enda in i sista sekund och lite till och slängde in frysvaror, fy fäään. Kom man hem och varken jag eller Niclas orkar laga mat, jag har ätit ett mål mat idag och känner att jag är lika tom som en tomburk, himla fyndigt. Det vart hur som haver 2 glas vatten till middag, citronvatten till och med, medans Niclas slängde i sig två varma mackor, dom luktade himla gott men jag tror ju på att jag ska äta nyttigt numer, som om ingen mat alls är bättre? nej jag vet, men jag orkade bara inte. Oftast brukar ju hungern ge med sig men inte idag, det kurrar i min mage och jag känner verkligen hur lite energi jag har. Dra åt helvete vad dum jag är mot mig själv, GÅ OCH ÄÄT liksom, jag ska, sen.

Imorrn då? Imorrn är det fredag, och imorrn ska jag till tandläkaren för att bli fruktansvärt fattig. Jag ringde dom igår och berättade att jag nog hade ett ganska stort hål och inte ville vänta på min undersökning i maj, så jag fick en återbudstid och imorrn ska jag alltså tid, jippi. Lovar att jag lämnar skiten minst 2000:- fattigare i alla fall, loool. Att jag sen har bokat tatueringstid som infaller sig inom några veckor gör ju inte saken bättre, bra att jag fått 1500:- av picke men jag lovar att det nog ska slängas dit 1500 till, uääh. Snart jävlar ska jag boka min utlandsresa, jag ska.

Dagen har gått åt helvete i stort sett egentligen. Jag har varit arg och irriterad, gråtit lite och skrikit inombords, och inte nog med det så måste jag duscha nu också, fän.

peaceout

1 kommentar: