fredag 30 mars 2012

Hejhejhejhejhejhej

Om en timme ska jag vara hos tandläkaren. Mitt första besök hos folktandvården sen jag var liten, jag bytte från privat för nån månad sen, och just idag känns det lite läskigt. Sven sjöng alltid nån låt om Linda för mig när jag kom till han för undersökning, jag kände mig liksom igenkänd och hemma. Nu ska jag till ett stort kallt rum med massa sura tandläkare som hatar sitt jobb, så känns det. Och till råga på allt har jag ju mitt stora hål dom ska laga, sura tandläkare som lagar mitt stora hål, känns inte bra nånstans. Jag är rädd att jag kommer få rotfylla dessutom, ja, så stort känns hålet, det gör ont i hela tanden, nästan i hela käken, det är nu man får skiten för att man varit rädd att gå dit innan, fan.

Håll alla jävla tummar och tår för att det blir en vanlig lagning, så jag får spara min små pengar till nånting roligare, jag lovar att gå till tandläkaren ofta sen, promise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar