fredag 30 mars 2012

Fredag, tråkfredag.

Tandläkaren gick.. bra? Jag är inte fattig än, bara irriterad på att jag har gått över till folktandvården, vafan är man dum och gör det för?
Jag möttes av en tandläkare som hette shiman? Hon pratade så fort och med så oren svenska att jag inte förstod ett dyft, sa ja på det mesta då jag vet att all rutinkoll har i princip samma frågor, och jag hörde ju såklart en del. Hur som så hade jag hål, precis som jag trodde och som jag sagt när jag ringde, fick en ny tid för det, sen fick jag även en ny tid för att ta bort tandsten, bara för att tandsyrran hjälpte mig 20 minuter för sent så "hann" hon inte, lol, lär man ju få lägga några hundra till för den skiten.

Kom på jobbet en timme sent på grund av tandläkaren. Kaos är dagens ord lätt förklarat. Alla påskens varor har kommit och vi har helt enkelt haft häcken full hela dagen. Jag tycker egentligen att det är skitkul när man har fullt upp men jag har en tendens att vara lite halvslow i början av dagen och speeda upp under eftermiddagen, samma hände idag. Det tog sån jävla tid på förmiddagen och när jag väl tog lunch vid halv två var jag ändå helt paj. Sen vi tre tog det fart, och strax innan sex hade vi alldeles för mycket kvar, tänk om jag hade haft bra fart från morgonen liksom, skärpning på mig alltså.

Väl hemma strax efter sex hade Niclas gjort färdigt middagen, kyckling enbart för att jag ville ha det, fina han. Nu är han och fixar och trixar med bilen, jag trodde att jag skulle på pause och kolla på ett gäng killar som spelar bra musik men så vart det tydligen inte, så nu sitter jag här och kollar på nån bra film som alla andra säkert tycker är dålig, orkar inte kolla vad den heter. Har velat gått en promenad runt berget hela kvällen, har dock inte hittat nåt sällskap och nu känns det lite sent för en så lång promenad. Emelie vill ha med mig på en löptur men mitt blodsocker var på 2,4 för en kvart sen så jag vet inte om jag vågar, borde få bort den här tjockismagen men min energi är fan i botten alltså, ma få siii, lär ju sluta med att jag somnar i soffan :)

hejochtackförvärldenslängstainläggvihörspåmåndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar