torsdag 1 mars 2012

Du ser lite fläskig ut.

Jag är väl medveten om att jag är dålig på det här blöggandet för tillfället, men jag är helt slut. Dom har gjort om mitt schema lite för att flytta på mig från kassan till golvet, och det kan jag lova, att det är inte superslappt att vara på golvet direkt. Stackars min rygg, och mina ben, och mina armar, och och och, resten av hela jävla kroppen, jag orkar ingenting när jag väl fått sluta. 

Livet är jävligt gött i alla fall, bortsett från att jag har världens längtan efter värmen, den är helt fruktansvärd. Jag ser bilder överallt på hela facebook på folk som är ute och reser, plus att jag plågar mig ännu mer genom att läsa olika resebloggar. Så nu jävlar, nu ska det sparas, fan.

Angående rubriken så var det en kund som sa det till en annan kund häromdagen. Den andra kunden var förövrigt min gamla mentor i gymnasiet som tydligen gått och blivit gravid. Hur som så sa den första kunden nåt i stil med "Men hej, och grattis! Ja du ser lite fläskig ut". Hur faaan kan man säga så, haha? Hur gravid jag än var och hur överlyckig jag än skulle vara för det skulle jag aldrig vilja att nån sa att jag såg fläskig ut, haha, nej fyfan, jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Nu kom Niclas hem, jobbar inge sent just. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar