onsdag 28 mars 2012

Kul morgon

Igår kväll tänkte jag att jag skulle ut och springa, men när jag kom hem från jobbet runt sju var jag så trött och hungrig så jag orkade inte, tänkte att jag skulle kliva upp i tid idag istället. Jag somnade sjukt snabbt i soffan klockan tio när Niclas ockuperade teven för Top gear, inget program jag känner mig vidare insatt i, vaknade runt elva igen och gick vidare för sömn i sängen. Imorse vaknade jag pigg innan sju, mest för att jag hade lågt blodsocker tror jag, men efter det blir det som svårt att somna. Tänkte att jag skulle ta en löptur när blodsockret hade höjts och energin kommit tillbaka, blodsockret höjdes till bra nivå men energin kom aldrig riktigt med. Så strax efter sju vilade jag ögonen, vaknade igen vid åtta, lika trött, somnade om till halv nio, la mig raklång över halva sängen utan täcke för att frysa ihjäl och vilja kliva upp, somnade istället om, vaknade av att jag frös och la mig under täcket för att sen vakna för sista gången kvart över nio, lagom för att hinna göra frukost innan greys började, haha. Jag är fortfarande helt slut i kroppen och vet inte riktigt hur jag ska orka jobba till 21.15 idag, trött är bara förnamnet.

Jag gillar inte att jag kommit ur balans med träningen, jag och Zila gick runt berget i förrgår och det är väl det jag har tränat på jagvetintehurlänge, no gooooood! Jag börjar tidigt både torsdag och fredag så jag har svårt att tro att jag kommer träna nånting då, men kanskee, annars jävlar är det helgen det blir av, både lördag och söndag minsann.

Nej, nu är det dags att ringa tandläkaren och berätta att jag har typ 10 hål, himla kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar