torsdag 15 mars 2012

Wöw.

Idag har varit underbar. Jag har hunnit träffa Zila, Emelie, Alex, Lisa, Åsa, Sofia och Emelie, väldigt många på en och samma dag, sånt gillar ja :)

Niclas körde på lite övertid idag tror ja. Han är väl förhoppningsvis snart hemma, återstår bara att se om jag håller mig vaken eller om jag kommer hinna somna.

Lyxade till det och köpte hem vindruvor, ananas och mango ikväll, lite gokvällsfika sådär. Märkte att mango är helt ovärt att köpa egentligen då man faktiskt slänger större delen av frukten, väldigt god är den dock. Druvorna vågade jag inte äta så mycket av eftersom det är så mycket socker och det kändes både lite dumt och onödigt när jag snart skulle sova, och då var det bara ananasen kvar, som jag slukade fortare än kvickt och som jag nu såhär i efterhand märker att jag klart och tydligt måste ha nån form av allergi emot, kliar i hela käften och det känns som att jag sakta men säkert domnar bort i ansiktet. Borde alltså kanske inte somna innan det har gått över, vore ju lite småtrist att somna och dö. Usch, inget att skoja om. Trist med ananasallergi hur som, men det känns som att dom flesta har det? Man kanske ska behärska sig lite och inte slänga i sig en hel själv?

Nej, nu ska jag fördriva tid tills picke kommer, det får bli en sväng till smurfbyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar