onsdag 7 mars 2012

Underbara underbara fina dagar

Jag älskar när jag känner att jag har allt jag behöver i livet. När jag vaknar på morgonen och känner att det kommer bli en bra dag. När allt jag gör blir precis som jag vill, och jag slipper stressa sönder för att hinna med. Idag är en sån dag. Jag har tränat, ätit en inte allt för god frukost men det gör absolut ingenting, hunnit laga matdosor till resten av veckan, och fått kolla på tre av mina morgonprogram, underbart.

Igår bestämdes att jag inte ska med på forum. Jag har sett fram emot att träffa skåningarna och få ha riktigt kul en helg med massa tjejer länge men jag hade ändå svårt att bestämma mig om det var värt att lägga cirkus 3000:- på en helg när det är så mycket annat jag vill göra, så när Lisa ringde igår och sa att jag var tvungen att bestämma mig då direkt vart det enklast att säga nej. Jag kan fortfarande ändra mig men har ingen "säker" sovplats, vilken egentligen inte spelar nån roll alls så vi får se, men det känns skönt att inte ha bestämt sig ändå, även om det vore skiiiitkul.

Idag börjar jobbdag 1 av 5, känns okej och det är egentligen helt sjukt att det är dom fem dagarna som är mina längsta jobbdagar på rad under mitt schema, haha, man blir lätt vääldigt bekväm alltså, nästa vecka har jag bara två dagar, herregud.

Enough is enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar