måndag 12 mars 2012

Och en vecka senare.

Märks ju att jag är slut efter att jag jobbat. Igår jobbade jag min 5e av 5 dagar och jag har inte rört bloggen över huvud taget. Jag har haft kul dock, jag trivs riktigt bra och det gör nästan ingenting om jag skulle behöva jobba alla dagar i veckan känns det som, fast ja, nog är det himla skönt att vara ledig idag :)

Idag har jag bytt från privat tandläkare till folktandvården. Min mun säger att det blir billigare så, och med tanke på att jag garanterat måste ha ett hål och det känns som fler måste jag göra det som känns  billigast, och vad spelar det egentligen för roll, min tandläkare har ändå pensionerats så skit samma. Hur som fick jag tid den 13 april, gissa vilken dag? FREDAG, fredag den 13e alltså, mmm, kan ju bara sluta fint, tusenlappar fattigare antagligen, gött.

Hade planer på att ut och springa såhär på morgonkvisten, vet dock inte om det är smart för fem öre då man med största sannolikhet blåser bort? Får se om jag väntar lite och ser om det ger med sig kanske. Hör av mig till Sofia istället och kollar vad hon har för sig :)

Stina la upp en bild på facebook från vallsundsbron i morse, så man kan väl säga att det blåser lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar