fredag 10 februari 2012

Drar nånstans.

Halv åtta.
Ingen träning.
Jag kan inte sova.
Perfekt.

Börjar jobba 11 och just nu känns det lite åt helvete.

Igår var jag på MVC och gjorde ett snitt för att stoppa in en ny liten grej i armen. Skitkul igår när man fick se hur hon skar och skar och högg utan att det kändes tack vare tandläkarbedövning. Jag är inte särskilt känslig av mig och tycker mest att det där är roligt, haha, annat var det när mitt sår på magen efter blindtarmsoperationen var infekterat och jag i princip kunde sticka in en tops in i magen, då var det liiite obehagligt :) nog om det.
Hur som helst så gjorde hon inte mer med snittet än att hon la på en liten remsa som skulle hålla ihop det gissar jag, la på ett plåster och lite bandage för trycket. Allt kändes lugnt, tills bedövningen släppte, då gjorde det oooooont minsann. När jag skulle lägga mig tog jag av mig bandaget som ändå hade korvat sig en massa och såg då också att det var blod över hela plåstret. Hade ju inte så jävla lätt att se då om det var rött och irriterad direkt, vilket hon bad mig hålla koll på.
Halva natten har varit ett helvete. Jag har vaknat och mått illa och armen har bara dunkat, har inget som helst minne av att det var såhär sist. Måste ringa dit innan jag åker på jobbet. Deras öppettider är dock från 10 och min buss går 10.25 så vi får väl se om dom har tid att ta emot mig prick tio, lär dom ju inte ha, får man gå runt och ha ont hela helgen, säkert få ett fult jävla ärr på köpet, bara för att dom inte kan tänka snäppet längre. Idioter. Men hey, det blir ju bara ett ärr i mängden. Gött.



Inte nog med det så har jag träningsvärken från hell. Tränade inte igår både på grund av att jag var till MVC tidigt och skulle ta det lugnt efter, fick inte duscha heller. Sen hade jag sån jääävla träningsvärk från tabatan jag körde i förrgår. Så jag valde att vila upp mig. Idag är träningsvärken värre och med dom här vaderna kan jag bara drömma om att försöka springa. går.inte. Vill inte heller träna så blodet börjar pumpa vilket kanske resulterar i att jag blir drängt i blod. Blä. Gillar inte att vila i två dagar så länge det inte är helg. Plus att Marabou har släppt sin saltlakrits kaka vilket har resulterat i att jag och Niclas har tryckt i oss två kakor, haha. NI MÅSTE PROVA, den är fan gudomlig alltså.

Fan.
Idag är en sån där dålig dag.
Jag gillar dom fan inte.
Om 12 timmar har jag ganska precis tagit helg.
Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar