tisdag 7 februari 2012

Lyckan kommer lyckan går

Alltså, fan vad det går bra nu! Jag är så taggad på livet att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag och Lisa har varit och tränat nu på morgonen. Jag och Åsa skrev ihop ett bättre schema åt mig igår som jag kan följa, så vet jag vad jag gör, och imorse vart det intervaller på bandet. SÅ JÄVLA JOBBIGT MEN SÅ JÄÄÄVLA VÄRT! Sjukt skönt efteråt och jag hade gärna gjort det igen om jag inte vart så trött. Det enda jobbiga med träning är att man lätt glömmer bort hur jobbigt det var när man gjorde just en övning. Kroppen återhämtar sig så fort på nåt vis så det känns nästan som att man är för lat, fast det är man ju inte :)

Dagen bjuder inte på särskilt mycket, jag tänkte försöka städa ihop lite här hemma innan jag hoppar in i duschen för att sen lägga mig och vila järnet på soffan, som jag längtat! Får se om jag ska träffa Åsa nånting sen, beror helt på om jag orkar ta mig ut :)

Olivia kommer hit vid tre när hon har slutat, hon vill ha hjälp att planera hennes 18-års fest, med lokal och grejer. Tänk att hon blir 18 år den här månaden?! Lillskruttan. Men självklart hjälper jag till, mer än gärna, frågan är bara vad hon är ute efter? Pengar och kontakter? Jag har varken eller så vi får hoppas att det bara är hjälp hon vill åt ;)

ÅÅH, LIVET ÄR ALLDELES FÖR BRAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar