måndag 20 februari 2012

Ticktack.

Tiden går så fruktansvärt fort. Jag jobbade ju nyss och jag kan som inte förstå att det här är min andra lediga dag och inte första.

Helgen har varit väldigt skön i alla fall och den har bara innehållit lugn och ro, perfekt. Igår låg vi i stort sett bara i soffan eller sängen och idag har jag bara mått gott, fixat naglarna på wellnesskliniken och tränat, mmm, fler såna dagar tack :)

Imorrn är det dags för mitt semlebak, ska bli kul faktiskt, skön arbetstid också, mer såna dagar också tack :)

Skulle överraska Niclas med middag idag, han ber om det rätt ofta men jag tycker att det är roligare att laga maten tillsammans, men idag tänkte jag hur som att han kunde få maten serverad när han kom hem. Så lasagnen står färdig i köket, och vet ni vad grabben gör? jobbar öveeeeeer! Grett haha, blir till att äta själv då och göra iordning nån dosa till honom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar