onsdag 15 februari 2012

Nya tag.

Ja, precis. Igår var det alla hjärtans dag. Jag tänker inte prata så mycket om den faktist. Fin dag, visst, men det känns lite som en dag när alla har chansen att berätta för resten av världen att man har världens bästa i sitt liv. Att just min kille är bäst av alla. Jag jobbade, hade en riktig skitdag och tänker inte ägna några som helst tankar till det. Och dessutom hade jag och Niclas bestämt att vi inte skulle köpa nånting till varandra. Direkt när jag hade slutat och Niclas hämtade mig sa jag klart och tydligt att vi måste skärpa oss, det är våran andra, och egentligen första riktiga hjärtdag tillsammans och vi köper inget?! Hur fan ser det ut om 5 år då, nej det funkar inte. Vi åkte i alla fall och köpte gotta och hyrde film, sen var det bara att gå och lägga sig. Jag har från igår åtminstone kommit fram till att jag ska göra vardagen mer kär. Det är kul att överraska med smågrejer när man inte räknar med det. Tycker jag i alla fall.

Ny dag och nya tag idag. Jag klarade mig igenom dagen igår och idag mår jag mycket bättre. Man får fan ge sig fan på att man inte är så sjuk som det känns, man blir bara sjukare av att tänka på det. Ledig på söndag, bara att jobba på, dock mellanlandning på dagis imorrn och fredag så det blir inte riktigt samma visa hela veckan ut, plus att jag jobbar 7.30-16, riktigt gött!

Tog mig ut på en runda idag. Sprang ca 5 km, lite mindre vart det men jag vet inte riktigt. Kändes riktigt bra i alla fall, skönt att komma ut.


Börjar inte förrän 15.15 idag, så nu blir det lite städning, och sen soffhäng med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar