tisdag 14 februari 2012

Paaaaj

Minns inte när jag mådde såhär kasst sist, kan inte sätta fingret på vad det är heller, jävla skit. Tanken på att sjukanmäla mig har tagit upp hela min hjärna sen jag vaknade i princip. Tänkte sjukanmäla mig igår också, och när jag kom på jobbet var vi redan en kort så det var ju en himla tur att jag inte gjorde det. Idag vet jag att det har pusslats en del för att få det att gå ihop också, många sjuka redan, så jag har nog mer eller mindre bestämt mig för att sticka dit. Jobbigt att ligga hemma och må skit både för att man är sjuk och för att man ställer till det på jöbbe. På maxi brydde jag mig inte ett piss, men nu är det annorlunda, nu trivs jag ju faktiskt. Hur som så kommer det bli en låååång dag. Har bara varit uppe i 2 timmar och det känns som 52 ungefär. Blä.

Tog mig upp för att träna imorse. Tänkte att jag skulle skippa det just för att jag kände mig krasslig men jag får ju ångest om jag inte gör det också. Så efter lite om och men stack jag dit, mötte upp Lisa och gick 1,5 km, Det ni, haha, efter det var jag helt slut. Började svettas direkt och kände att det inte var värt det. Ingenting skulle bli bättre av det. Så jag satt och kollade på Lisa när hon lyfte lite skrot, sen åkte vi hemåt igen, fy fan. Kass morgon.

Två timmar innan jag måste ta bussjäveln till jobbet, bilen ska in på nån form av genomsökningsgrej så vi märker om och vad det är för fel på den. Jag vill ha en ny biiiiiil. Vi har kollat en hel del och gud vad jag är kär i Audis, så mycket kan jag säga i alla fall.

Nu blir det kanske en timmes snabbvila för att bli frisk, lär ju funka.

Såhär känner jag mig idag. Trasig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar