onsdag 8 februari 2012

Mittiveckan

Har precis fått i mig en smoothie och äggmackor efter en timmes Tabata-träning. Sjukt jävla jobbigt, jag är fortfarande fruktansvärt svag i armar och ben. Det roligaste med träningen var när jag skulle köra jägarvila, ni vet när man sitter mot väggen och har benen i 90grader, haha, efter ca 30 sekunder började mina ben att hoppa, jag har sett det här på Åsa men jag trodde aldrig att det skulle bli så på mig, sjukt fult, dom skakade så mycket att jag inte kunde kontrollera dom, haha. Jävligt jobbigt men då vet man ju att dom jobbar i alla fall :)

Idag blir det jobb. Skulle egentligen bara jobba onsdag och fredag den här veckan men jag tog på mig ett pass imorrn också, lika bra att jobba, pengar må man ju ha :) Är hur som helst ledig helgen och det är väl det enda viktiga, sen kan jag jobba massor på veckorna, trots att det finns roligare saker att göra, som att ligga i soffan typ :)

Dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning för en fruktansvärt bra dag på Ica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar