måndag 6 februari 2012

Tror livet börjat bli trött.

Jag har varit helt slut hela helgen. Har jobbat sen i onsdags och inte haft tid för något annat än jobb och sömn, och ändå har jag varit alldeles för trött hela helgen.
Jag har fått goda nyheter från jobbet, så nu är jag lite mer taggad att jobba åtminstone, och förhoppningsvis går det bara framåt från nu :) Har haft öppning både lördag och söndag, skönt att få gå hem vid 17-18 någon gång och inte behöva stänga. Har dock påpekat att jag tycker att jag har mycket stängningar och jag har tydligen minst av alla i kassan så man ska väl inte klaga, haha :)

I lördags kväll var vi till Niclas föräldrar på middag, jag satt på min stol hela kvällen och var sekunder från att somna hela tiden, var ju dock tvungen att hålla mig vaken vilket resulterade i att jag vart en suris istället, haha, men det fick dom ta:) Somnade inte förrän 23, hade hopp om att kunna lägga mig vid åtta nio men då satt vi minsann fortfarande i Brunflo och spelade TP, vilket jag och Niclas var uuuuruuuusel på, fan.
Klev upp sex igår morse, halvdöd och inte alls redo för jobb. Allt vart stressigt när jag väl kom dit och inget kändes bra. Mer in mot dagen vart det dock bättre. Jag var "h-chef" vilket innebar att jag skulle hålla ställningarna, vilket resulterade i att jag var mer på golvet än i kassan, tummen upp för det. Slutade 16:30 vilket också var tooookskönt och kvällen vart inte speciellt aktiv.

Hade bestämt mig för sovmorgon idag. Tänkte stänga av mobilen och sova tills jag vaknade, men Sofia skrev sms igårkväll och frågade om jag skulle med och träna vid halv åtta och jag lovade att känna efter och höra av mig när Niclas skulle iväg på jobbet. Så jag vaknade, vred och vände på mig och undrade var som var bäst, att låta kroppen vila eller kliva upp och se till att jag inte har ångest resten av dagen. Det vart det senare, och såhär i efterhand är det ju skönt, jag var inte särskilt trött imorse heller och jag kommer ju somna gott ikväll :) Imorrn ska jag dock träna med Skalman så då blir det sovmorgon, lönlöst att försöka få upp henne till sju :)

Nu blir det dusch innan jag ska möta upp Åsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar