fredag 13 april 2012

Ååååh HEJ fredag den 13e

Idag är det allas otursdag, största skämtet i världshistorien. Det är i alla fall gubbarna på Peckas turdag har jag hört, och det är ju en jävla tur med tanke på att jag ska dit och gadda mig. Jag blir fan bara mer och mer nervös, fyfan. Ont kommer det göra. Så in i helveteeeee. Bara gilla läget. Mest är jag rädd över hur mycket pengar det kommer kosta, var ju till tandläkarn i onsdags och blev halvt ruinerad, så man är ju som inte rikast i världen om man säger så, sen är viljan att spara pengar till våran resa i januari rätt stor också så jag vill som inte vara helt pank när månaden är slut, det ska ju föras över lite pengar till "Sol eller shopping?" konton. Japp, konton har fått det fina namnet. Niclas var smart och påpekade i alla fall att jag inte lägger några pengar på forum i år, och då med gott samvete kan lägga några tusen på tatueringen istället, och det är ju sant, men jag valde ju att inte åka på forum just för att spara pengar istället, så det känns väl sådär ändå. MEN KUL SKA DET BLI, WIIHOOO!

Nu har jag helg i två dagar, har tagit på mig jobb på söndag så jag får inte lite caaash, känns helt okej, bara hoppas på dåligt väder på söndag så jag slipper ha nån ångest över det. Fast å andra sidan är ju solen i asien i januari bra mycket skönare att känna på än aprils vårsol här, typ.

Nej, lägg av. Nu måste jag fan ladda kroppen med lite frukost.


Niclas tatuering som gjordes i onsdags, sjuuuuuuukt jävla snygg vart den, sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar