söndag 22 april 2012

Ååååh, helg!

Ja, efter i fredags fick mitt humör den vändning det behövde, jag återgick till mitt normala jag och körde igång med min charkhelg. Under lördagen hade jag hjälp med bakningen av Rickard, och när halva dagen hade gått kunde jag inte förstå hur lugnt det kunde vara, jag hade räknat med stress till tusen men istället gick det riiktigt bra! Jag kom hem, hade världens bästa storasyster som ville göra mitt skithumör bättre på fredagen så hon köpte skorna till mig, så jag åkte direkt och hämtade dom efter att jag hade varit och handlat tacos, och sen? Sen slocknade jag i soffan runt åtta. Helt slut efter en hemsk natt av stress och oro inför första dagen i charken.

Idag var jag helt själv. Stressigt till tusen under vissa delar men riktigt jävla roligt ändå och det känns inte alls jobbigt längre, bara sjukt kul att inte längre sitta still i kassan i åtta timmar :)
Nu är jag hemma, har lyckats sovit bort en timme av kvällen samt varit och inhandlat för en räkmacka som ska göras iordning... NU!

Nu har jag helg till torsdag,  det ni :)

Finafinafinaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar