söndag 15 april 2012

Sunday, sunny sunday.

Vaknade upp och anade en strålande sol bakom gardinerna, tjuvkikade lite, och visst var den där, klarblå himmel också. Tänkte att jag skulle ta mig en fin morgonpromenad men lat som jag gått och blivit tog jag istället upp datorn i sängen och facebookade lite. Åker på jobbet om 55 min och känner jag efter ordentligt skulle jag väl hinna ta en promenad innan, meen, jag känner fan inte efter ordentligt. Får se om jag orkar gå från jobbet ikväll istället, svårt att tro dock, men fan va nöjd jag skulle bli.

Sitter och får i mig lite frukost för tillfället. Keso med fyra sorters lök lär ju kanske kunna vara den absolut godaste av alla smaker, muuummaaa. Äggmacka med en fin klick majonnäs också såklart, och det självklara citronvattnet. Har även börjat äta tusen vitaminer känns det som. Krom, b-vitamin, silicea, tranbär och äppelcidervinäger, känns verkligen som att jag är en sjukling.

Nej, bäst jag lägger på ett kol så jag hinner med allt innan jöbbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar