måndag 23 april 2012

So much for this weekend

Halv nio ringde Greger mig imorse. Jag var helt borta och förstod knappt vad som hände så jag svarade inte. Jag klev upp efter en halvtimme drygt och började sätta igång med tvätten samt bestämde promenad med Lisa. Greger ringde igen och i och med att jag var vaken svarade jag också, han ville att jag skulle jobba, jag tackade nej till idag och ja till imorgon, kände att jag behövde en ledig dag för att vila och tvätta osv. Såååå, jag fick en dags helg med andra ord, men det är bara positivt, hade gått i taket om jag hade varit ledig till torsdag.

Jag och Lisa gick runt frösön, kallt och blåsigt och inte alls det fina vädret som var runt sju imorse när Niclas åkte på jobbet, skitväder.

Nu blir det tvättande resten av dagen, fan va kuuuul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar