torsdag 19 april 2012

Aaamen tjena!

Orkar inte blogga egentligen, har fullt upp med jobb och sömn just nu så det hinns som int med. Drillas för fullt i charken inför min första charkhelg nu, bakar, grillar kyckling, fixar fisk och donar en jävla massa, känns verkligen att det kommer bli en full helg, får hoppas på en ganska lugn helg kundmässigt trots barnbidrag och grejer.

Har precis kommit hem från personalmöte. Jag tycker faktiskt att det är börjar bli riktigt kul med jobbet, eller ja, det har jag väl tyckt hela tiden men man kommer som in i allt mer och mer och då blir det ju självklart roligare också, speciellt när man får lära sig mer och mer och utvecklas. jag har alltid varit rädd att jag ska sitta i kassan på ica tills jag går i pension, men nu blir det lite roligare i alla fall.

Nej fan, kul att blogga när det enda man har nåt att skriva om är jobbet? Bra liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar