fredag 20 april 2012

.

Vart fan ska man ta vägen när man mår som jag mår ikväll? Just nu önskar jag att jag kunde vara lika ärlig och rak som jag var i min förra blogg, och inte ha minsta känsla på hur dom andra runt omkring tar det, men nu är jag inte det, det håller fan inte i längden ändå.

Dagen började bra, alla första kommentarer jag fått från VARJE människa på jobbet har varit i stil med "hur känns det för helgen? pirrigt?", och jag tar inte i när jag säger att varje person ur personalen påpekat. Det gör absolut ingenting, det har egentligen bara varit kul att alla brytt sig och förstått att jag är skitnervös, men samtidigt blir man ju inte direkt mindre nervös av att höra det hela tiden :)

Rätt vad det var så spårade allt. Mitt goda humör försvann på tre snabba och jag kom hem och började gråta direkt, det kryper fortfarande i kroppen och jag vet inte om det är bäst om jag bara går och lägger mig.  Sen att jag hade planerat min absolut tråkigaste fredag (pga jobb) med att jag och Niclas skulle ta en promenad till hemmakväll för att sen ligga och frossa i godis till en dålig film tills jag somnade, rasade totalt när jag kommer hem från jobbet och Niclas berättar att han planerat in en tv-spelskväll med killarna eftersom vi ändå inte hade nånting planerat gjorde ju inte direkt saken bättre, varav mer tårar föll från mina äckliga kinder, hade jag vetat om det hade jag antaligen köpt med mig ett halv kg godis direkt från jobbet, nu sitter jag här utan godis, fruktansvärt godissugen och less till 10000000.

Allt är egentligen åt helvete idag, just nu. Jag hade dessutom hittat jäääääättefiiiiina skor på Din sko i onsdags, mina första klackar, röd/orangea och perfekt i sommar, som jag bad Sofia lägga undan till idag då jag trodde att jag skulle hinna köpa dom när jag slutat, tills jag insåg att jag slutade 18, när dom stänger. Jag bad Niclas köpa dom åt mig om han skulle ner på stan och av nån anledning fick jag för mig att han verkligen skulle ner på stan, så jag hade typ lyckats ställt in mig på att jag skulle ha ett par fina skor hemma när jag kom hem. Nu stack inte Niclas ner på stan eftersom han inte hade nåt ärende dit, vilket också resulterade i att jag inte hade några skor hemma när jag kom hem, och jag lovarlovarlovar att alla 38or kommer vara slut på måndag när jag har möjlighet att gå dit, lol. Och allt är mitt fel, för att jag antar så jävla mycket.

Åh, skitinlägg. Skitliv.

Frågan är hur allting kommer gå imorrn nu, åt helvete eller åt helveteeeeee, ma får si. Bäst att lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar