måndag 9 april 2012

Alltså dra åt helvete för mat.

Jag kan egentligen bara säga ÄNTLIGEN när jag tänker på att påsken är över. Det har varit fruktansvärt skönt med tre lediga dagar men dra mig vad mätt jag är. Man äter ju hela tiden?! Kan hända att man borde vara tacksam för att man har mat på bordet, ja, men varför lär man sig inte att säga stopp för? Jag har ätit konstant tror ja, mellan maten har det varit godis i massor. Fy fan. Det jobbigaste är ju egentligen nu, när man ska komma tillbaka till vardagsrutinerna och magen kommer skrika på mat bara för att den inte får det hela tiden. Skit. Nej, imorrn blir det fan tillbaka till verkligheten, hur mycket magen än kurrar, jag kommer ju spricka till slut annars.

Den här veckan jobbar jag bara tisdag, torsdag och söndag, söndag har jag valt helt själv, kändes lite väl att bara jobba 2 dagar, speciellt när jag egentligen skulle jobba fyra, men Niclas ville ha sällskap för tatueringen på onsdag, och jag ville såklaaart vara med, och på fredag är det min tur, så det fick bli två lediga dagar för det, haha :)

/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar