måndag 30 april 2012

Äntligen!

Imorse gav jag mig fan på att jag skulle träna. Vädret var helt okej och när Lisa bangade på en långpromenad kände jag att det var dags för mig att ta igen alla springturer jag varit för lat för att ta nu på sistone. Det märktes ganska fort att jag inte sprungit på ett tag kan jag säga, och man märker verkligen skillnad när man har haft en helg med både utgång och andra onyttigheter, kroppen är inte direkt i toppform. Jag tog mig 6,2 km i alla fall, med lite blandat av promenad och jogg, så trist när man inte har någon speciell rutt man kan köra, utan måste välja höger eller vänster i varje korsning typ.


Om en halvtimme timme ska jag bjuppa Therése på lunch, och jag har inte duschat, varför är det alltid lika jobbigt att duscha, håå, dags att ta tag i saker och ting kanske.

Har förövrigt hittat en ny braa låt, har hittat ett gäng faktiskt, men den här får mig att längta efter sommarn nåt enormt! Vill även ha tröjan såhäääär gärna :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar