onsdag 4 april 2012

Tar gärna en skopa energi om du har.

Vart är min energi? Spelar ingen roll hur mycket jag letar så hittar jag den fan inte. Har haft en ganska snabb dag på jobbet idag, lång men snabb tack vare alla kunder som köper sill, för det är just det enda dom köper, vet inte hur många gånger jag dragit ut den där jävla trallan med sill. Fan.

Igår kväll tänkte jag att jag skulle träna ikväll, det vart så sent igår så jag tänkte "nej fan, imorrn tar jag tag i det här", alldeles för mycket vila på sistone vilket resulterar i för många kilon på vågen, fan för vågen. Nu är det imorrn, och jag är helt förstörd, det är nästan så mina fingrar inte orkar skriva, mina ögon orkar knappt vara öppna och benen dör ju bara av tanken på att behöva kliva upp från sängen enbart för att borsta tänderna. Så vad tror ni? Ingen träning idag, nej. Det är då fan inte läge att vara trött såhär nära på påsken, OCH såhääär nära min tatuering, jag skulle ju vara fit då för fan, jävla skit. Ma får väl si, får avboka annars haha.

Niclas jobbar ikväll igen, hela veckan har han tänkt jobba kväll, eller ja, förutom igår, då var han hemma, men då var jag en surpuppa och han ville bara spela fifa så det räknas nästan inte. Så han jobbar alltså kväll hela veckan, trist. Ännu en anledning för mig att gå och lägga mig :)

Vi säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar