söndag 29 april 2012

Den ångestfyllda helgen.

Helgen är över, och dom pengar jag skulle spara är borta, ja inte allt men en hel del. Jag shoppade både i onsdags och i lördags, inte mycket men pengarna försvinner fort ändå.

I fredags bestämde jag och Emelie oss för att ta en afterwork. Vi kom iväg rätt sent på Cuprum, tanken var att vi skulle gå all in och komma hem lika knall som Niclas gör var och varannan helg. Nu blev det inte så. Vi kom till Cuprum runt åtta med bara en cider i magen, köpte oss go mat och lite mer att dricka men så fort det var slut kände vi att vi skulle lägga ner, båda var trötta och det kändes bara dyrt att bli full på bara utedricka, så vi gick hem, och jag däckade i sängen strax efter elva, bra fredag!

Lördagen spenderades på stan, jag shoppade som sagt, och åt en äcklig pizza på Via Grande enbart för Niclas skull, förstår inte alls varför jag äter nåt jag inte gillar längre, en greksallad lockade så himla mycket mer när jag hade ätit halva pizzan.
Efter många om och med och frågetecken hit och dit på om jag skulle ut eller inte hamnade jag runt åtta snåret hos Jossan. Sofia och Mathias hämtade upp mig och väl där ramlade det in folk hela tiden. Kvällen avslutades på Marité där jag stod och pratade med Johan i stort sett hela kvällen, brun och jävlig efter att ha varit i Asien sen januari, riktigt roligt! :)

Dagen har spenderats delvis ute på balkongen och delvis i soffan, mer i soffan trist nog, men mitt huvud och mage har inte riktigt velat göra några större grejer, äta är det jag är bäst på när jag ligger bakis, så det har jag gjort.

Imorrn är det sista april, känns som att det nyss var första?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar