måndag 3 september 2012

4 små månader

Åååh, jag kan inte sluta längta. Om snart exakt 4 små månader sitter vi på flyget påväg till Bangkok, jag har nog aldrig längtat efter något såhär mycket tror jag, längesen sist i så fall. Ikväll har vi suttit och planerat och pratat, jag Niclas Lisa och Frida. Vi har pratat och bestämt lite mål vi har, vart vi ska efter några dagar i Bangkok, och vad vi inte får missa samt vad vi kan tänka oss att välja bort. Vi har även bokat flygen ner och hem ifrån Stockholm så det är gjort, och nu är det bara boendet i Bangkok som ska bokas innan det bara är för oss att vänta till den 7 januari.


Jag är helt slut, så mitt lyckorus får följa mig till sängen för lite sömn, med mig tar jag min finafina picke. Vilken tur man kan ha ibland, lyckorus i hela kroppen tillsammans med ett stort helt hjärta fyllt med kärlek till alla mina finisar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar