måndag 24 september 2012

Denna efterlängtade lediga måndagen

Som jag längtat efter idag! Trots att jag varit superglad och tacksam över att fått jobba 100% hela sommaren känns det så skönt att få vara ledig min vanliga måndag, den där måndagen när jag kan göra allt jag inte orkat gjort i helgen. Jag hoppas dock att det inte blir såhär varje måndag och att jag snart får komma upp i heltid på riktigt, för pengar vill jag ha, och pengar behöver jag om inte annat.

Morgonen ska börja med en riktigt god frukost på havregrynsgröt och mina nybakade tekakor jag gjorde igår kväll, till en riktigt bra film. Tänkte kolla på My girl om jag hittar den, annars får det bli någon annan bra morgonmysfilm.
Senare idag blir det en liten tur på stan för att leta nåt snyggt att ha på mig på kryssningen i helgen, samt lite träningsgrejer och saker som behövs till resan, en kylbag av nåt slag bland annat. Sen blir det träning hela eftermiddagen och kvällen, CX 15:45, Bodystep 16:30 och Bodycombat 17:30, ser verkligen fram emot att vara helt slut när alla passen är avklarade:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar