söndag 23 september 2012

Sunday, sunny sunday

Idag är jag inte lika deppig som igår, det är väl kanske hösten och vädret som gör att man blir lite nere, tillsammans med att hjärnan snurrar tusen varv i sekunden.

Vi sov till elva idag, jag har ju verkligen blivit duktig på att vakna tidigt så elva känns sjukt sent, har verkligen sovit bort halva dagen. Sov till elva igår också, och låg dessutom i sängen till ett, men det är kanske lite det jag behöver, vila.

Idag måste det bli någon form av träning. Ska ut och gå/jogga med Emelie, och sen tror jag att jag ska vara duktig och gå på CX halv fem, bäst att komma igång igen, har haft några sega dagar med mycket jobb och lite träning, så nu är det skärpning, sitter och tittar på Losing it with Jillian för lite motivation att ta mig ut, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar