torsdag 27 september 2012

Helg!

Äntligen har jag gått och fått helg, och min första lediga fredag på läääänge!

Imorrn bär det av mot Stockholm och en kryssning mot Åland(?) och Niclas sitter och spelar Fifa, undrar när han tänkt packa sitt?
Ska bli skönt med en helg borta i alla fall, om än jag hade hoppats att få göra nånting annat än att supa konstant, meeen så blir det inte, har ett bra minne av att Niclas kollegor är bra på det där med alkohol. 

Förkylningen har inte gett med sig, morgnarna är åt helvete och jag kan knappt svälja under hela dagarna, så nu har jag gjort mig en stor kopp varmt vatten och droppat i två halstabletter, så får vi se vad det ger. Borde nog gå och lägga mig så kroppen får vila.

Jag lever i alla fall, och försöker därmed hålla bloggen levande också, än så länge går det ju braaa! 

Nu ska jag se till att han en superhärlig helg så skrivs det mer på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar