måndag 17 september 2012

Och helgen sprang iväg lika fort som vanligt.

Måndag igen. Känns som att varje dag är likadan, jobbjobbjobb, man hinner liksom inte med dom där lediga dagarna på nåt sätt. Det är en himla tur att man trivs på jobbet, annars skulle allt bli fruktansvärt jobbigt.

Helgen har vart bra ändå. I fredags var jag som sagt själv, men det var skönt, jag läste massa inlägg från min gamla blogg bland annat, haha, sjukt vad deprimerad jag var alltså, hade inget roligt alls i mitt liv verkade det som, huvva, tur man går på lyckorus nu istället, måste ha varit jobbigt att se livet så negativt som jag gjorde.
Var sjukt trött efter en veckas jobb så jag skippade mina funderingar på att vara vaken tills Niclas kom hem, (och tur var väl det, han kom hem halv fem!) och la mig redan vid elva, kollade på ett avsnitt av Hart of Dixie men stängde ögonen runt 23:40. Vaknade dock 00:15 av att jag var helt sjöblöt, sjukt obehagligt, har ingen aning om vad som kan ha hänt men jag måste ju ha drömt nåt riktigt otäckt? Bara att hoppa upp och in i duschen för att sen försöka somna igen, hövva.

Lördagen spenderades på stan med en trött Niclas. Han gjorde sitt bästa och jag fick ge med mig och äta pizzabuffé på Kärnan bara för att han skulle få i sig det han ville, och det gick ju ner:) Hittade inget vettigt som tur var så jag kom inte hem mycket fattigare än vad jag gick. Klockan 17 var det kräftor hos mamma och det var även där vi spenderade i stort sett hela kvällen, sittandes i soffan och pratade non stop, myspys.

Igår gav jag hockeyn en chans. Niclas ville gärna ha med mig och jag kände väl att jag ändå borde se en match nångång, och tydligen skulle den här vara bra. Vet dock inte om det var nåt för mig, men det var trevligt och ett mysigt söndagsnöje.

En halvtimme kvar till jobb, bäst att röra på fläsket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar