söndag 2 september 2012

Denna ångestfyllda söndag.

Helger och lediga dagar har alltid en tendens att försvinna så förbaskat fort. Nyss var det fredag och nu är det snart måndag, och jobb igen. Inget mig emot egentligen då jag verkligen vill att tiden går fort så vi snart får 7 januari och lite värme, men jag behöver vila också, och hinna med allt det där som inte hinns med på grund av allt jobb.

Igår var det middag med jobbet, allt var gratis så länge chefen var där vilket resulterade i att man beställde in cider på cider på cider. Jag fick till slut ont i huvudet och marité visade sig inte ha någon värmde över huvudtaget i det där tältet så kylan infann sig också. Vi vart trötta och gick därifrån strax efter tio, jag åkte mot en förfest där Niclas var och jag hann mer eller mindre bara dit innan vi skulle dra oss ner mot marité igen, vilket jag egentligen inte var särskilt sugen på, men man ställer ju upp.
Kvällen allt som allt sett var ganska tråkg, bortsett från middagen som var top notch, men från och med nu måste jag nog inse det faktum att jag vuxit ifrån kroglivet, och att jag ser mer glädje i att träna och må gott, inte mig emot.

Nu bär det vidare mot Brunflo för lite middag och firande av Madde som fyllt år, hoppas på en relativt tidig kväll så jag får åka hem och dö i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar