onsdag 12 september 2012

Waiting on the world to change

Jag är helt slut. En lång dag i Åre med mycket inspiration är nu slut. Har haft det fantastiskt roligt även om allt inte riktigt blev som det var tänkt. Gårddagskvällen innehöll mycket alkohol och ännu mer jobbsnack, det är väl det som hör till när man åker på jobbgrejer, man har ju som inte mycket annat gemensamt, butiker emellan. Jag kom i säng strax efter ett nån gång i alla fall, när halva gänget valde att fortsätta festen i bastun, och det var bara att studsa upp klockan åtta igen, det var inte så svårt som jag hade räknat med som tur var, det verkade faktiskt bara vara 1 av 10 som kände av alkoholen även idag, men även hon klarade sig bra. Nu gäller det bara att ta med sig den här inspirationen på jobbet, och få ut nånting av den, men vi vart taggade så vi får se om vi lyckas hålla i det.

Nu återstår bara två dagar av den här veckan innan jag får helg, känns sjukt efterlängtad, måste bara komma på nåt vettigt att göra av helgen så jag får ut så mycket som möjligt av mina lediga dagar, men jag ska snacka ihop mig med grabben här bredvid, se vad vi kan hitta på:)

Annars om ni är nyfikna så är mitt liv det absolut bästa just nu. Jag skulle inte ändra på nånting om jag fick välja.

Var nöjd med allt som livet ger, och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar