fredag 21 september 2012

Den efterlängtade helgen!

Fick för första gången på riktigt riktigt länge sluta tidigare än 18 en fredag, fick gå hem redan vid 16 till och med, superskönt att få tidig helg någon gång.

Matts kom även med lönespecifikationen när jag hade lunch och jag kan väl säga att jag blev bra-jävla-nöjd över lönen jag fick. Hade räknat lite löst på hur många timmar jag hade jobbat och hade fått ihop ca 160, men man räknar ju alltid med att det i slutändan blir lite mindre än vad man räknat på, men så visade det sig att jag hade jobbat 180 timmar! HUR JÄVLA SKÖNT SOM HELST! :D  Så nu kan jag spara en hel del, och kanske till och med unna mig en klipptid med färgning, ma få sii, man blir som snål samtidigt :)

Väntar på att Niclas ska komma hem, han slutar ju också fyra, och bara för att jag slutar fyra just idag blir han kvar på jobbet, men förhoppningsvis kommer han snart, då är det bara att svida om för middag med Alexander och Helena på Brunkullan, myysis.

Annars blir helgen lugn, nästa helg väntar en 24-timmars kryssning med Niclas jobb och den blir nog allt annat än lugn, så det är bäst att passa på att vila, och träna:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar