onsdag 5 september 2012

Mitt-i-veckan helg.

Igår gjorde jag om bloggen, åt helvete. Kollade en jävla massa och det fanns en hel del fina mallar (inte den jag har nu, jag vet) men ingen verkade vilja funka, klockan var närmare tolv och mina ögon orkade inte så mycket mer just då, så därför fick det bli den jag har nu, tills vidare, jag orkar inte ta tag i det nu heller.

Jag har precis ätit det viktigaste målet för dagen, Frukost. Såhär lagom till hösten har jag börjat älska jordgubbar, jag har väl under hela sommaren ätit det och tyckt att det vart gott men inte som nu, lär ju kanske vara för att dom smakar så mycket mer nu kanske, vem vet. Hur som helst är det jävligt trist eftersom det mer eller mindre är slut på jordgubbar nu, vi tar i alla fall inte in mer på mitt jobb, just för att dom är slut, haha. Måste hitta något annat bra till frukost, annars återgår jag väl helt enkelt till mina hallon, dom går ju alltid hem.

Det är mycket att göra idag, så här hinner jag inte sitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar