tisdag 11 september 2012

Helt plötsligt min lediga tisdag.

Ledig dag och jag vaknar 6.50 med lågt blodsocker, toppen! Ett glas mjölk senare och jag är piggast i världen. Är det här ett klassiskt tecken på att man börjar bli gammal? Klara vuxenpoäng när man hellre väljer att kliva upp klockan sju än att utnyttja ledigheten och sova till tolv? Shit.

Träning står överst på listan idag, följt av en jävla massa annat känns det som, och jag överdriver garanterat. Klockan 14.30 kommer Åsa och hämtar upp mig utanför Linnean för att ta oss vidare för kurs i Åre. Innan dess ska jag hinna träna, följa med Stina på Kool för att köpa soffa, möta upp Emelie på stan och kolla upp en grej, och kolla en massa småtrams till mig själv, känns precis som att jag glömt nåt redan nu, men det visar sig väl. Kändes inte som så mycket grejer att göra ändå, jag stressar upp mig helt i onödan som vanligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar