söndag 2 september 2012

Joråsåatteee

Jag är väl medveten om att jag bloggar mer än vad jag borde, just för att jag antagligen inte kommer hålla i det här lika hårt om några dagar, men man måste väl passa på, två inlägg på en dag är väl ändå inte så illa :)

Jag har precis lagt mig, eller ja, för en halvtimme sen i hopp om att sova innan elva, men jag lyckas aldrig med det så jag är inte direkt förvånad. Niclas sitter och spelar fifa, inga tv-spelsdosor i väggen än så vitt jag vet, låter ovanligt lite ifrån vardagsrummet faktiskt ;)

Så, det vart middag och gofika i Brunflo ikväll, åt alldeles på tok för mycket, speciellt med tanke på att jag tryckte både en räkmacka och en bärpaj på pause tidigare idag. Madde bjöd både på massa goda kakor och tårta, vart så mätt så vill fortfarande kräkas, meen gott var det! :)

Imorrn tar jag tag i viktigare grejer. Hade självklart kunnat tagit mig ut på en löptur redan ikväll men det kändes inte vidare kul med mat upp i halsen och tungt huvud, så vi satsar på imorrn istället, ny vecka och nya tag som man säger :)

Sleep tight.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar